loading...
دانلود بازی
حامد وطن نواز بازدید : 495 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

http://sadkhabar.ir/files/fa/news/1392/4/5/124738_583.jpg

Kolah Ghermezi 92: Imam Mahdi's Birthday Special TVRip (2013) Mkv

نام انیمیشن: کلاه قرمزی ۹۲ – ویژه برنامه عید نیمه شعبان

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: ۳۸ دقیقه

حجم: ۱۶۶ مگابایت

کیفیت: TVRip

خلاصه داستان: ویژه برنامه ی کلاه قرمزی به مناسبت نیمه شعبان، به عنوان بیستمین قسمت از سری قسمت های کلاه قرمزی ۹۲ بر روی آنتن رفت. این قسمت هم موضوع و روند قسمت های پیشین را دنبال می کند، آموزش های بهداشتی در لابه لای برنامه گنجانده شده و برنامه های شادی به مناسبت این عید بزرگ تدارک دیده شده است و …

 

جهت دانلود انیمیشن به ادامه مطلب مراجعه کنید

حامد وطن نواز بازدید : 490 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20120722233103/residentevil/images/a/a0/91EZ6S6S9qL_AA1500_.jpg

 

Resident Evil: Damnation BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

نام انیمیشن: Resident Evil: Damnation – اهریمن درون: نفرین ابدی

ژانر: انیمیشن، اکشن، ترسناک

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

حجم: ۶۸۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: نیروهای ویژه برای بررسی صحت و سقم اخبار استفاده از سلاح های بیوارگانیک به کشوری در اروپای شرقی نفوذ می کنند ولی بلافاصله پس از نفوذ ایشان دستور عقب نشینی صادر می شود و …

 

جهت دانلود انیمیشن به ادامه مطلب بروید

حامد وطن نواز بازدید : 663 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

 http://www.bestbuy.ca/multimedia/Products/500x500/102/10255/10255676.jpg

دانلود بازی Brothers A Tale of Two Sons برای XBOX360

قابل اجرا بر روی کنسول های JTAG |

تاریخ انتشار:۲۰۱۳/۰۸/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
تصویر: XBLA
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۶۵۴٫۵ MB

دو برادر بدون نام که در بازی فقط با نام برادر بزرگ و برادر کوچک شناخته می شوند هدف مشترکی را دنبال می کنند، پیدا کردن علاجی برای بیماری مرموز پدرشان. این دو برادر که از روستای کوچک خود به بیرون زده اند و وارد دنیایی شبیه کتاب داستان شده اند، تنها سلاحشان ذهن آنهاست و فقط کمک همدیگر را دارند. اگر فکر می کنید که Brothers یک بازی مشارکتی است که هر یک از برادرها را یک نفر کنترل می کند سخت در اشتباهید، این بازی چیزی فراتر از آن است. در حقیقت بازیکن به طور همزمان هر دو برادر را کنترل می کند و هر برادر با حرکت یکی از Thumbstick های دسته کنترل می شوند. به خاطر همین که هر دو دست مشغول کنترل این Thumbstick ها هستند و دیگر زدن دکمه دیگر بسیار سخت می شود، در این بازی کارهایی نظیر گرفتن لبه یا کارهای مشابه هم تنها با همان Thumbstick ها امکان پذیر است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

شاید به نظر کنترل این دو برادر ساده به نظر بیاید، ولی وقتی خودتان کنترلشان کنید خواهید فهمید که برای مغزتان بسیار سخت است که دو شخصیت را همزمان کنترل کند. در اوایل بازی، حتی برای ساده ترین کارهایی که باید در طول بازی انجام داد هم با سختی هایی مواجه خواهید شد. به عبارت دیگر این دو برابر از یک ذهن واحد استفاده می کنند و این ذهن واحد هم همان ذهن شماست و آن هم به تنها کار کردن عادت دارد. ولی با این حال وقتی چندین بار این دو برادر را کنترل کنید تا پازل های محیطی را حل کنند و یا از خطرات دوری کنند اتفاق جالبی می افتد. شما یاد می گیرید! بعد از مدتی بهتر از قبل آنها را کنترل خواهید کرد. از نظر گرافیکی هم بازی در همه لحظات خوب عمل کرده است. به سختی می توان مرحله ای را یافت که بدون منظره ای زیبا و خیره کننده باشد. این صحنه ها نه تنها زیبا هستند بلکه نشان می دهند که این دو برادر چه دنیای بزرگی را باید برای رسیدن به هدفشان طی کنند و اینکه چقدر این همکاری برای موفقیت شان مهم است.

 

جهت دانلود بازی به ادامه مطلب بروید

حامد وطن نواز بازدید : 793 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

Left.4.Dead .2 دانلود بازی Left 4 Dead 2 نسخه blackbox

Left 4 Dead 2 – blackbox

یک بازی فوق العاده زیبا و اعتیاد آور اکشن است که شما را در نبردی هولناک و سهمگین در برابر موجودات مخوف Zombie قرار می دهد و شما توانایی مبارزاتی خود را که تا به امروز به دست آورده اید را باید در این بازی اکشن اول شخص شلیک کننده مصرف کنید.مبارزات سریع و بسیار پرهیجان که شما زمانی را برای از دست دادن ندارید.رویارویی با در هر مرحله از ویژگی های دوست داشتنی است که در کمتر بازی کامپیوتری امروزی بدان توجه می شود و در Left 4 Dead کاملا بارز است .قابلیت بازی تا سقف هشت بازیکن، خشونت بسیار بالای بازی در کشتار، گرافیک بسیار عالی و خیره کننده و فیلم نامه و گیم پلی کاملا اعتیاد آور و بسیار سرگرم کننده همه و همه موجب شده اند تا Left 4 Dead 2 کمپانی بزرگ Valve بتواند به یکی از بهترین های ۲۰۰۹ در پایان این سال مبدل شود.بازی زیبای Left 4 Dead توانست نمره فوق عالی منتقدان وبسایت مطرح نقد بازی دنیا،GameSpot، را از آن خود کند.

 

جهت دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

حامد وطن نواز بازدید : 615 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

Resident.Evi .6 دانلود بازی Resident Evil 6 نسخه black box

Resident Evil 6 -black box

مشخص است که Capcom قصد دارد در Resident Evil 6 تمام تلاشش را بکند تا یک بازی زیبا را در این سری شاهد باشیم. تا مدتی پیش مشخص شده بود که بازی دارای سه بخش داستانی متفاوت است که شخصیت های لیان (Leon)، کریس (Chris) و جیک (Jake) در آن ها حضور دارند و در قسمت های مختلف دنیا ماجراهای خود را دنبال می کنند. اما کسی فکرش را نمی کرد که این بازی دارای ۴ داستان باشد و Capcom یک شخصیت دیگر به نام ایدا ونگ (Ada Wong) را به صورت قابل بازی در این عنوان قرار دهد. البته حضور ایدا در دنیای RE تازگی ندارد و قبلاً در Resident Evil 2 و Resident Evil 4 نیز کنترل او را به دست گرفته بودیم.

 

جهت دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

حامد وطن نواز بازدید : 542 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

Call.of .Juarez 1 دانلود نسخه black box بازی Call of Juarez Gunslinger

Call of Juarez Gunslinger - black box

سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.

 

جهت دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

حامد وطن نواز بازدید : 515 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

http://wizzywizzyweb.gmgcdn.com/media/products/rise-triad-game/boxart/thumbnail-rise-triad-game_boxart_tall-296x346.jpg

Rise of the Triad-RELOADED | 6.2 GB

عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .

 

جهت دانلود بازی به ادامه مطلب بروید

حامد وطن نواز بازدید : 621 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

Dead Rising 2 Off The Record دانلود بازی Dead Rising 2 Off The Record برای کامپیوتر

Dead Rising 2 Off The Record-SKIDROW

دنیای Dead Rising در فیلم های مختلفی به چشم خورده است. عنوانی که در آن زامبی ها بیشتر به یک مشت گوشت متحرک شباهت دارند و شخصیت اصلی بازی با احساسات خاص خودش شروع به از بین بردن آن ها می کند. در Dead Rising فرانک وست (Frank West) یک دست و پنجه حسابی با زامبی ها نرم کرد. اما مثل اینکه Capcom دوباره او را به سرزمین زامبی ها دعوت کرده تا بتواند با زامبی ها یک گفت و گوی خودمانی دیگری داشته باشد که البته سرانجام آن، پیکر غرق خون وست و دست و پای قطع شده زامبی ها خواهد بود.

 

جهت دانلود بازی به ادامه مطلب بروید

حامد وطن نواز بازدید : 4236 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

http://image1.archambault.ca/2/6/9/A/ACH002529987.1309273887.580x580.jpg

دانلود بازی God of War 2 برای کنسول PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.30 – CFW 4.46 |

نسخه دوم بازی ماندگار و فوق العاده زیبای God of War 2 که توسط استودیو بازیسازی SCE Studios Santa Monica ساخته و برای کنسول PlayStation 3 منتشر شد ، در بازی God of War II  ادامه داستان بازی God of War I روایت می شود . جایی که کراتوس به خدای جنگ تبدیل شده و قدرت زیاد باعث طغیان او شده و در به همراه سپاهش در حال ویرانی یونان است . اینجاست که آتنا وارد میدان می شود و او را از سمت خدایی عزل میکند و زئوس هم به مجسمه ای عظیم جان می دهد تا کار کراتوس را برای همیشه تمام کند . اما کراتوس او را شکست میدهد و … از ویژگی های منحصر به فرد سری بازی خدای جنگ می توان به کومبوها و حرکات ترکیبی زیبای کراتوس اشاره کرد که جزو ویژگیهای اصلی بازی محسوب می شود و داستان جذاب بازی در کنار گرافیک بسیار خوب آن این اثر را تبدیل به یکی از بهترین عناوین تاریخ بازی های کامپیوتری کرده است . God of War 2 در ادامه مطلب قابل دریافت است

 

جهت دانلود بازی به ادامه مطلب بروید

درباره PS3 ,

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 2,548
  • بازدید کلی : 71,199